Alapozó Terápia Alapozása
A 4 éves korosztály játékos formában történő, ám tudatos, strukturáltan felépített mozgásfejlesztése. Tovább…
Alapozó Terápia
Komplex, mozgásfejlesztésen alapuló (u.n. motoszenzoros típusú) idegrendszer fejlesztő terápia, mely során a gyermekeknél újraindítjuk az emberi fejlődéstani mozgássorozatot, mintegy még egyszer “belökve” az agy fejlődésbeli lehetőségét és a gyereket a terápia során igen magas fokú mozgásügyességig juttatjuk el. Tovább…
Homloklebeny Terápia
Programunk hatására jelentősen javul a memória, a figyelem, és a mozgás összerendezettsége. Fejlődik az egyensúly és a testi-lelki rugalmasság. A gondolkodási folyamat összetettsége megnő, fokozódik a kreativitás. Tovább…
Korai fejlesztés
A korai intervenció a 0-5 éves korú, eltérően fejlődő gyermekek és családjuk számára létrehozott fejlesztési program. A hátrányok leküzdésére terápiás tervet állítunk össze, amelynek fontos része a családdal való együttműködés. A programban szerepel állapotfelmérés, tanácsadás és terápiás szolgáltatás is. Tovább…
ABA Terápia
Az ABA a viselkedésterápiák közé sorolható. A módszer gyermekközpontú, a gyerek motivációján alapul, s nagy hangsúlyt fektet a gyermek és a terapeuta közötti pozitív kapcsolatra. A terápia a pozitív megerősítésre alapoz, ami a tanulás egyik legfontosabb tényezője. Tovább…
Szociális-kommunikáció fejlesztés
A Babzsákos Fejlesztő Program olyan, kiscsoportos, térben, időben, tartalmában és eszközeiben előre megtervezett és megszervezett szituáció, amely alkalmas lehet az autizmussal élő gyermekek, felnőttek társas helyzetekben szükséges szociális és kommunikációs készségeinek kialakítására, fejlesztésére és gyakorlására. Tovább…
Dobbantó – népi fejlesztő
Foglalkozásainkon a gyermekek fejlesztése a népi játékok és a néptánc alapelemeivel történik. Ezek rendkívül sokoldalú lehetőségeketet nyújtanak nem csak a mozgás, de az egész személyiség fejlesztésére, a gyerekek számára észrevétlenül, játékélményen keresztül. Ha ezeket a játékokat tudatosan használjuk, nem csak élményszerzésre, hanem fejlesztésre, egészen rövid idő alatt jelentős eredményt érhetünk el. Tovább…
Tanulási zavarok terápiája – NILD Terápia
A program célja a tanulók kompetenciájának és egyben magabiztosságának fejlesztése annak érdekében, hogy az egyén egész életében képes legyen az önálló tanulásra. Filozófiája, hogy minden egyén képes tanulni. Ennek fényében célzott kezelést nyújt a gyenge és sérülékeny kognitív rendszerek számára. Tovább…